13 april 2013

13 april

Den här veckan har varit intensiv och det har blivit många intryck, men det har också varit intressant. Äntligen förstår jag lite av allt jag har läst om det senaste året, jag har dock insett att jag nog har valt fel utbildning, att jag nog borde följa hjärtat mer, tur att sista ansökningsdagen inför hösten är i morgon :)

Eftersom veckan har varit intensiv har jag inte hunnit blogga så mycket, så det är roligt att se att ni ändå är några som kikar in. Jag har inte heller glömt den lilla tävling som jag tänkte ha, jag tänkte ta itu med det i slutet av april för då hoppas jag verkligen att det är lugnare i mitt liv.

Dagen fick starta med en stärkande frukost med bovetegröt (kross) toppad med kokos, sommarens björnbär och vildhallon. Till det havredryck, något kokosvatten som jag köpte härom dagen och macka med jordnötssmör och banan.

Nu tänkte jag ta itu med nästa veckas uppgifter eller så skippar jag det och bara vilar. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Det är aldrig försent att ändra sig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det behövde jag höra <3 Kram

      Radera