16 december 2011

Att sätta upp på kylskåpet!?!

Just nu håller jag på att ta itu med veckotidningar som jag har samlat på mig under min tonår, vilket innebär en mängd... 

Innan jag tar och återvinner dem går jag igenom tidningarna och klipper ut det som var värt att ha kvar för att sedan limma in urklippen i en klippbok.

Sedan tidigare rensning har jag en liten ruta som jag tyckter är värd att ha kvar, för den sammanfattar ganska bra hur man borde tänka varje morgon när man stiger upp. 

Nedan följer den text som står i detta urklipp. Kanske kan det vara något för er att skriva ut och sätta upp på era kylskåp?!

Jag lovar mig själv att:
  • ...vara snäll mot min kropp.
  • ...äta mer frukt och grönt- ekologiskt såklart!
  • ...tänka mer positivt om både mig själv och andra.
  • ...stressa mindre.
  • ...använda tandtråd varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar